1968 912 0917  ajoopari@gmail.com

پرسش و پاسخ

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، عضویت در سایت الزامی نیست. با این که بدون عضویت در سایت می‏‌توانید یک «کتاب یا فایل» را خریداری کنید، اما برای انجام مراحل بعدی، مانند: «پیگیری سفارش» و یا از استفاده از «تخفیف‌های ویژه» باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد انجام خواهد شد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار می‌گیرد. می‌توانید به منوی «پیگیری سفارش» مراجعه نمایید و خرید خود را رهگیری کنید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید. اما می‌توانید با تماس با شماره 09179121968 نیز سفارش خود را ثبت نمایید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از این سایت خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب کتاب‌های موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در صفحه «تسویه حساب» روی گزینه « حمل و نقل به یک آدرس متفاوت» را انتخاب کنید. در این بخش شما می‌توانید، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را وارد کنید.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و پرداخت مبلغ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با «واحد فروش»به شماره 09179121968 تماس بگیرید.

برای انتخاب و خرید در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان بخش تولید محتوای سایت تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کتاب یا فایل، کافی و روشن باشد. اما در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می‌توانید با شماره 09179121968 تماس بگیرید.

اگر کتابی را تعداد بالا سفارش دهم، تخفیفی در نظر می‌گیرید؟

قطعآ این طور است. برای ثبت سفارشات با تعداد زیاد می‌توانید با شماره 09179121968 تماس بگیرید.